آ
-
آزادی احمدآبادی، قاسم
شناسایی و اولویتبندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]
ا
-
احمدیان، مینا
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
-
ادیب، یوسف
مطالعه فرایند شکلگیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
-
ادیب منش، مرزبان
تبیین ابعاد و مؤلفههای هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
-
ادیب منش، مرزبان
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارتهای زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
-
اسدپور، سارا
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ رشته علوم انسانی براساس دیدگاه اسلامی عمل در آموزش تاریخ [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 175-204]
-
اسکندری، حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
-
اسمعیلی، رضا
تبیین میزان توجه به مؤلفههای تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
-
اعتمادزاده، هدایت اله
نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
-
افراسیابی، مهدیه
مقایسه میزان حضور مولفههای هویت ملی در کتابهای قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
-
امراله، امید
شناسایی و اولویتبندی موانع اجرای مجازی برنامه درسی رسمی در دوران شیوع جهانی بیماری کرونا (از دیدگاه معلمان و مدیران شاغل در مدارس شهر تهران) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-26]
-
اوضاعی، نسرین
تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
ب
-
باقری، سمیه
مقایسه میزان توجه به ساحتهای ششگانه تربیت در کتابهای فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
-
بدری، رحیم
مطالعه فرایند شکلگیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
-
بهرامی، سوسن
مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرححالنویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحبنظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
-
بیگی، نفیسه
طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
پ
-
پرویزی، اکبر
تبیین ابعاد و مؤلفههای هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
-
پوشنه، کامبیز
طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرححالنویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحبنظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
-
جلیلی، راضیه
نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
ح
-
حبیبی، حلیمه
مؤلفههای الگوی برنامه درسی کارورزی مبتنی برخودشرححالنویسی مورد مطالعه: مدرسان دانشگاه فرهنگیان و صاحبنظران برنامه درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 91-116]
-
حسنی، رفیق
تبیین میزان توجه به مؤلفههای تربیت شهروندی جهانی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و کاربست آن در نظام تعلیم و تربیت رسمی از دیدگاه معلمان مقطع متوسطه [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 199-228]
-
حسنی، محمد
تحلیل تجارب معلمان در مورد عوامل تأثیرگذار در کیفیت مدیریت زمان یاددهی -یادگیری در کلاس های چندپایه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 143-178]
خ
-
خاکباز، سیده عطیه
بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتابهای درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]
-
خاکباز، عظیمه سادات
بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتابهای درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]
-
خسروی، رحمت اله
پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همهگیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
ر
-
راستی، علیرضا
بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاستگذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
-
رجبی وندچالی، فاطمه
تحلیل زیرساختهای درس تربیتبدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]
-
رستگاری، نرجس
اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
-
رضازاده بهادران، حمیدرضا
طراحی و اعتباریابی میدانی الگوی اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 83-110]
-
رضایی زارچی، ملوکه
بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق بهیادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]
-
رهبرنیا، زهرا
بررسی جایگاه آموزش هنر بر مبنای جامعه در کتابهای درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 37-64]
ز
-
زارع، سعیده
مطالعه فرایند شکلگیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
-
زارعی، عباس
مقایسه میزان توجه به ساحتهای ششگانه تربیت در کتابهای فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
-
زمانی، سید صادق
تبیین ابعاد و مؤلفههای هنر و زیبایی شناسی و تحلیل آن بر اساس آثار و آرای جان دیویی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 99-126]
-
زندی، طالب
نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
س
-
ساعدی، رسول
واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
-
سبحانی نژاد، مهدی
طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
-
ستاری، علی
تمرکززدایی از برنامه درسی در ایران با تکیه بر مؤلفههای ارزش- باوری و قوانین سند برنامه درسی ملی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 197-222]
ش
-
شهبا، علی
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ رشته علوم انسانی براساس دیدگاه اسلامی عمل در آموزش تاریخ [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 175-204]
ص
-
صابری، رضا
تبیین پیامدهای ضمنی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان: روایت دانشجویان و استادان دانشگاه فرهنگیان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 69-90]
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
-
صدر، آمنه
طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی ارتقای مهارتهای زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 223-256]
-
صفانیا، علی محمد
تحلیل زیرساختهای درس تربیتبدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]
-
صیرفی، حبیب اله
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
بررسی تأثیر آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری بر علاقه به درس هنر و عشق بهیادگیری [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 127-146]
-
عارفی، محبوبه
جایگاه قومیت در برنامههای درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
-
عبایی کوپائی، محمود
الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
-
عربی جونقانی، احمد
بررسی تطبیقی برنامه درسی زبانآموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
-
عسگری، سیده صدیقه
لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
-
عظیمی، اسماعیل
بررسی تطبیقی برنامه درسی زبانآموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
-
علوی مقدم، سید بهنام
مقایسه میزان حضور مولفههای هویت ملی در کتابهای قدیم و جدید زبان انگلیسی نظام آموزش و پرورش رسمی ایران [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 147-174]
غ
-
غلام پور، میثم
تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
جایگاه برنامهریزی درسی در آینده رشته مطالعات برنامهدرسی: (به سوی مطالعات برنامه درسی در پیوند با عمل (درگیرانه) در جنبش نو/چند بسترسازی) [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-8]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
جایگاه قومیت در برنامههای درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
ق
-
قادری، مصطفی
واکاوی تجارب معلمان علوم در عبور دانش آموزان از فرهنگ بومی به فرهنگ علمی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 169-198]
-
قاسمی، نازنین
پدیدارشناسی تجارب دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از فرآیند آموزش و یادگیری در طول همهگیری کووید- 19 [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 37-68]
-
قربانپور آرانی، حسین
مقایسه میزان توجه به ساحتهای ششگانه تربیت در کتابهای فارسی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 179-196]
-
قهرمانی، جعفر
طراحی و اعتبارسنجی الگوی مطلوب برنامه درسی آموزش موسیقی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 175-215]
ک
-
کلباسی، افسانه
تأثیر آموزش سایه بر مقوله تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 111-142]
گ
-
گرشاسبی، ایوب
جایگاه قومیت در برنامههای درسی پنهان دوره دوم متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 27-58]
ل
-
لیاقت دار، جواد
لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
م
-
محمودی، فیروز
مطالعه فرایند شکلگیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 141-168]
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
تحلیل تجارب معلمان در مورد عوامل تأثیرگذار در کیفیت مدیریت زمان یاددهی -یادگیری در کلاس های چندپایه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 143-178]
-
مصباح، علی
طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
-
ملکی، حسن
طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
-
ملکی، حسن
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
-
منصوری، صابر
نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
-
مهرجو، ناهید
الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین تربیت هنری از دیدگاه دیویی و بررسی انتقادی آن از منظر آراء اندیشمندان [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 7-36]
-
مهرمحمدی، محمود
بررسی تطبیقی برنامه درسی زبانآموزی دوره ابتدایی کشور فنلاند و ایران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 7-46]
-
مهنی، امید
اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
-
موسی پور، نعمت الله
اثربخشی اجرای آموزش بالینی در برنامه درسی تربیت معلم بر تربیت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کرمان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 117-140]
-
موسی پور، نعمت اله
چکیده های تفصیلی و منابع انگلیسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 205-244]
-
موسی پور، نعمت اله
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی آموزش مهارتهای ارتباط بینفردی و اجتماعی در دوره دوم ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 47-81]
-
موسی پور، نعمت اله
مسئولیت حاکمیت در تربیت برخط: فقر ابزاری و رنج تکراری! [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-6]
-
میرهادی، سید مهدی
تأثیر آموزش سایه بر مقوله تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 111-142]
ن
-
نجفی، حسن
طراحی الگوی برنامه درسی هویت دینی در دوره اول متوسطه [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 59-92]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
لزوم افزایش مشارکت معلمان در تدوین محتوای کتاب های درسی [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 9-36]
-
نظری، حسین
تحلیل زیرساختهای درس تربیتبدنی در نظام آموزش و پرورش ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 151-174]
-
نوحی جدسی، نسیمه
بررسی میزان (عدم) هم پوشانی محتوایی کتب تازه تالیف زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم با اصول سیاستگذاری آموزش زبانهای خارجی در ایران [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 129-150]
-
نوروزی، داریوش
الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
-
نوری، علی
نقش عوامل جمعیت شناختی در استفاده دانشآموزان متوسطه از فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 93-128]
-
نوریان، محمد
الگوی پیامدهای ارزشی و مهارتی آموزش زیبایی شناسی [دوره 16، شماره 60، 1400، صفحه 65-98]
ه
-
هاشمی بنی، صدیقه
تأثیر آموزش سایه بر مقوله تدریس از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 111-142]
ی
-
یاری دهنوی، مراد
تحلیل محتوای کتابهای درسی تاریخ رشته علوم انسانی براساس دیدگاه اسلامی عمل در آموزش تاریخ [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 175-204]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد